Tuesday, September 13, 2011

It's been two months..~

Alhamdulillah hampir 2 bulan saya di Singapura..yeah i 've been on a baking spree at here..wee ~
terima kasih kepada ibu yang tak jemu membantu saya menguruskan dapur dan adik-beradik serta famili yang jadi pengkritik terhebat masakan saya..nak buat segala dendam serta ketagihan nak buat kuih di Singapura , nanti balik in Mesir saya harus menghadap kembali buku-buku kesayangan saya..Alhamdulillah i 'm in the fourth year and it's my final year..doakan saya =)

Jom lihat apa yang pernah saya buat disepanjang percutian ini :
kek lapis betawi
kek chiffon pandan berlapis
kuih tat
biskut milo
biskut keju
kek coklat moist
custard tart..
banyak lagi tak sempat catat..

dan saya berkesempatan untuk berekperimentasi dengan buttercream.

No comments:

Post a Comment