Thursday, April 15, 2010

Maaf saya ucapkan

Bismillah..hampir beberapa bulan saya tidak dapat mengemaskinikan blog resepi..semenjak pulang ke Kairo pada bulan November yang lalu.Mungkin kerana keterbatasan waktu , dan kerana komputer saya "crash"..kemudian saya ingin mempersiapkan diri untuk imtihan fasl satu yang telah tempuhi..saya masukkan entri ini kerana ingin memohon maaf kerana sekali lagi saya akan menempuhi imtihan fasl dua pada awal bulan Mei..doakan saya ..peperiksaan ini yang akan menetukan kenaikkan saya pada tahun yang ketiga , di mana saya insyaAllah akan menentukan takhsus yang saya akan memilih.

Terima kasih bagi mereka yang masih membaca terus blog saya..koleksi resepi dalam blog ini kebanyakkan telah diperolehi dari kakak saudara yang dicuba sepanjang pengalaman beliau di rantauan..insyaAllah semuanya menjadi.

No comments:

Post a Comment